Politica de confidentialitate

MERIDIAN TAXI se angajeaza sa va protejeze confidentialitatea. Acest acord de confidentialitate explica colectarea, utilizarea, dezvaluirea, pastrarea si protejarea informatiilor dvs. personale.

Acest acord de confidentialitate se aplica furnizarii serviciilor MERIDIAN TAXI prin intermediul site-ului si indiferent de modul de accesare sau utilizare a acestora, inclusiv prin intermediul dispozitivelor mobile.

Putem modifica in orice moment aceasta politica prin publicarea versiunii modificate in aceasta sectiune, inclusiv data la care s-au efectuat modificarile. De asemenea vom anunta orice modificare semnificativa a acestui acord de confidentialitate prin e-mail la gdpr@meridiantaxi.ro.

Ce este informatia personala?
Informatiile personale sunt informatii referitoare la o persoana fizica identificata sau identificabila. O persoana fizica identificabila este cea care poate fi identificata, direct sau indirect, prin referire la un identificator, cum ar fi un nume, un numar de identificare, date despre locatie sau unul sau mai multi factori specifici fizic, fiziologic, genetic, identitate mentala, economica, culturala sau socială a acelei persoane fizice.

Nu consideram ca informatiile personale includ informatii care au fost anonimizate sau pseudonimizate, astfel incat nu mai pot fi folosite pentru a identifica o anumita persoană fizica. Colectam informatii personale de la dvs. cand utilizati serviciile noastre.

Unele dintre aceste informatii personale sunt necesare pentru furnizarea in conditii optime a serviciilor noastre, cum ar fi o modalitate de a va identifica sau informatii privind cumpararea sau vanzarea necesare pentru incheierea unei tranzactii. De asemenea, putem colecta informatii personale din alte surse, dupa cum este detaliat mai jos.

1. Informatiile personale pe care le colectam

Informatiile personale pe care ni le furnizati atunci cand utilizati serviciile noastre:
- Informatii de identificare cum ar fi numele, numarul de telefon, adresa de e-mail, atunci cand completati un formular de contact pe site-ul nostru.

Informatiile personale pe care le colectam in mod automat atunci cand utilizati serviciile noastre sau va inregistrati un cont la noi:
- Informatii despre computer si conexiune, cum ar fi statisticile privind afisarile de pagina, traficul catre si de la site-uri, adresa URL de trimitere, adresa IP si istoricul de navigare.

Informatii personale colectate din alte surse
Daca ne furnizati informatii personale despre altcineva, trebuie sa faceti acest lucru numai cu acordul acelei persoane. Trebuie sa o informati cum colectam, folosim, dezvaluim si pastram informatiile personale in conformitate cu acest acord de confidentialitate.

2. Cum utilizam informatiile dvs. personale

Folosim informatiile dvs. personale pentru a va furniza si a imbunatati serviciile noastre, pentru a va oferi o experienta placuta de navigare pe site-ul nostru, pentru a va contacta in legatura cu activitatea dvs. si pentru a va oferi servicii de suport.

Mai jos este un rezumat al modului in care folosim informatiile dvs. personale:
- Pentru a va contacta in legatura cu oferte, promotii si actiuni si invitatii la evenimente.
- Pentru a preveni, detecta, atenua si investiga fraude, incalcari ale securitatii sau alte activitati potential interzise sau ilegale.
- Pentru a masura si a imbunatati serviciile noastre, pentru a pastra serviciile noastre in siguranta si pentru a personaliza continutul site-ului care include elemente si servicii ce pot prezenta interes ca raspuns la actiunile pe care le faceti.
- Atunci cand va contactam in scopurile descrise mai sus, va putem contacta prin modelitatile de contact puse la dispozitie de dumneavoastra.

Aveti dreptul de a va retrage consimtamantul in orice moment, in scris, prin email la gdpr@3ads.ro .
Nu vindem, inchiriem sau dezvaluim in nici un fel datele dvs. personale unor terte parti, cu exceptia situatiilor in care ne oferiti acordul dumneavoastra expres pentru acest lucru.

Va protejam informatiile personale folosind masuri de securitate tehnice si administrative pentru a reduce riscurile de pierdere, utilizare incorecta, acces neautorizat, dezvaluire si modificare.

Unele dintre masurile de protectie pe care le folosim sunt firewall-urile si criptarea datelor, aplicarea regulata a patch-urilor de securitate, controlul accesului fizic la documente si date si acces autorizat controlat la informatii.

3. Modalitati in care puteti accesa, controla si corecta informatiile dvs. personale

Respectam dreptul dvs. de a accesa, de a modifica, de a solicita stergerea sau de a solicita restrictionarea utilizarii informatiilor dvs. personale, conform legii. De asemenea, luam masuri pentru a ne asigura ca informatiile personale pe care le colectam sunt corecte, actualizate si pastrate in siguranta.

Aveti dreptul sa stiti ce informatii personale pastram despre dvs. La cerere, printr-un email la gdpr@meridiantaxi.ro, va putem furniza o copie a informatiilor personale intr-un format structurat.

Daca solicitati suspendarea procesarii unora sau tuturor informatiilor dvs. personale sau retragerea (daca este cazul) a consimTamantului dvs. pentru utilizarea sau dezvaluirea informatiilor dvs. personale in scopurile stabilite in acest acord de confidentialitate, este posibil sa nu va mai putem oferi accesul la serviciile MERIDIAN TAXI si la serviciul de asistenta oferit clientilor nostrii.

4. In ce conditii putem sa impartasim informatiile personale

Nu vindem, inchiriem sau dezvaluim in alt fel informatiile dvs. personale unor terte parti in scopuri de marketing si publicitate fara acordul dvs.

Putem divulga informatiile dvs. personale urmatoarelor parti pentru urmatoarele scopuri:
- Altor utilizatori ai serviciilor MERIDIAN TAXI autorizati de dvs.
- Institutiilor oficiale de aplicare a legii ca raspuns la o solicitare oficiala sau la un proces legal in legatura cu o ancheta penala sau o presupusa sau suspectata activitate ilegala. Vom dezvalui informatiile pe care le consideram relevante pentru ancheta sau care ne sunt solicitate explicit, cum ar fi numele, adresa, numarul de telefon, adresa de e-mail, istoricul utilizatorului, adresa IP, reclamatiile de frauda, istoricul vanzarilor/cumpararilor.
- Pentru tertii implicati intr-o procedura legala, daca ne furnizeaza o hotarare judecatoreasca.

Modificarea dreptului de proprietate
Daca suntem supusi unei fuziuni sau achizitii cu / de o alta companie, este posibil sa impartasim informatii in conformitate cu standardele noastre de confidentialitate. In cazul in care apare un astfel de eveniment, vom cere ca noua entitate sa urmeze aceast acord de confidentialitate cu privire la informatiile dvs. personale. Daca intentionam sa folosim informaTiile dvs. personale in alte scopuri care nu sunt acoperite de aceast acord de confidentialitate, veti primi o notificare prealabila cu privire la prelucrarea informatiilor dvs. personale in noile scopuri.

5. Cat timp pastram informatiile dvs. personale

Pastram informatiile personale atata timp cat este necesar pentru a furniza in siguranta serviciile pe care le-ati solicitat sau pentru alte scopuri, cum ar fi respectarea obligatiilor legale, rezolvarea disputelor si punerea in aplicare a politicilor noastre, de regula, datele dumneavoastra sunt pastrate pentru o perioada de 2 ani.

Conform dispozitiilor legale in vigoare suntem obligati sa pastram informatiile dvs. relevante o perioada minima de timp pentru o eventuala investigatie sau litigiu pentru organele de aplicare a legii.

Dupa ce nu mai este necesar sa pastram informatiile dvs. personale, vom dispune stergerea intr-un mod sigur, in conformitate cu politicile noastre de pastrare si stergere a datelor.